Practica musica tom 3B: The Perfect Musician

Practica musica tom 3B: The Perfect Musician
Practica musica tom 3B: The Perfect Musician

In the series "Practica musica" we want to make available for students and all interested in musical culture people the speeches from different epochs on the understanding of music and its role, the evaluation of musical works, executive issues, composition techniques e.t.c.

W serii "Practica musica" pragniemy udostępnić zarówno studiującym, jak i wszystkim interesującym się kulturą muzyczną wypowiedzi z różnych epok na temat pojmowania muzyki i jej roli, oceny dzieł muzycznych, problematyki wykonawczej, techniki kompozy...

Dostępność: dostępny

Cena: 22,00 zł
szt.

Practica musica tom 2B: Composing opera

Practica musica tom 2B: Composing opera
Practica musica tom 2B: Composing opera

In the series "Practica musica" we want to make available for students and all interested in musical culture people the speeches from different epochs on the understanding of music and its role, the evaluation of musical works, executive issues, composition techniques e.t.c.

W serii "Practica musica" pragniemy udostępnić zarówno studiującym, jak i wszystkim interesującym się kulturą muzyczną wypowiedzi z różnych epok na temat pojmowania muzyki i jej roli, oceny dzieł muzycznych, problematyki wykonawczej, techniki kompozy...

Dostępność: dostępny

Cena: 24,00 zł
szt.

Practica musica tom 1B: Polemics on the Musica moderna

Practica musica tom 1B: Polemics on the Musica moderna
Practica musica tom 1B: Polemics on the Musica moderna

In the series "Practica musica" we want to make available for students and all interested in musical culture people the speeches from different epochs on the understanding of music and its role, the evaluation of musical works, executive issues, composition techniques e.t.c.

W serii "Practica musica" pragniemy udostępnić zarówno studiującym, jak i wszystkim interesującym się kulturą muzyczną wypowiedzi z różnych epok na temat pojmowania muzyki i jej roli, oceny dzieł muzycznych, problematyki wykonawczej, techniki kompozy...

Dostępność: dostępny

Cena: 19,00 zł
szt.

Polish Music since 1945. Ed. by Eva Mantzourani

Polish Music since 1945. Ed. by Eva Mantzourani
Polish Music since 1945. Ed. by Eva Mantzourani

This volume is the result of research presented during the first international conference on Polish music organised by a British university (Canterbury Christ Church University), in 2009.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 85,00 zł
szt.

Piotr Wilk: Wenecki koncert instrumentalny w epoce Vivaldiego

Piotr Wilk: Wenecki koncert instrumentalny w epoce Vivaldiego
Piotr Wilk: Wenecki koncert instrumentalny w epoce Vivaldiego

Wenecki koncert instrumentalny w epoce Vivaldiego jest pierwszą monografią, w której szeroko omówiono koncerty wszystkich kompozytorów aktywnych na tym polu w Republice Weneckiej w latach 1695-1740. Prócz dzieł tak znanych twórców, jak Albinoni, bracia Marcello, Locatelli, Tartini, Veracini i Vivaldi, książka ta omawia koncerty zapomnianych dziś autorów – de Castro, Facca, Gentilego, Gnocchiego, Marina, braci Tagliettich i Tessariniego.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 52,00 zł
szt.

Paweł Strzelecki: "Nowy romantyzm" w twórczości kompozytorów polskich po roku 1975

Paweł Strzelecki: "Nowy romantyzm" w twórczości kompozytorów polskich po roku 1975
Paweł Strzelecki: "Nowy romantyzm" w twórczości kompozytorów polskich po roku 1975
Książka "Nowy romantyzm w twórczości kompozytorów polskich po roku 1975" stanowi pierwszą monografię jednego z najważniejszych nurtów w muzyce polskiej, którego obecność najwyraźniej zaznaczyła się w utworach "pokolenia 1933" (K. Pendereckiego, H. M....

Dostępność: brak towaru

Cena: 60,00 zł

Paulina Tkaczyk: Stylistyczna różnorodność w twórczości Christlieba Siegmunda Bindera Na przykładzie zbioru Sonat klawesynowych op. 1 – między barokiem a klasycyzmem

Paulina Tkaczyk: Stylistyczna różnorodność w twórczości Christlieba Siegmunda Bindera Na przykładzie zbioru Sonat klawesynowych op. 1 – między barokiem a klasycyzmem
Paulina Tkaczyk: Stylistyczna różnorodność w twórczości Christlieba Siegmunda Bindera Na przykładzie zbioru Sonat klawesynowych op. 1 – między barokiem a klasycyzmem

Podstawowym przedmiotem rozważań pracy zatytułowanej Stylistyczna różnorodność w twórczości Christlieba Siegmunda Bindera na przykładzie zbioru Sonat klawesynowych op. 1 – między barokiem a klasycyzmemSonaty klawesynowe op. 1 Christlieba Siegmunda Bindera, wydane drukiem w 1759 roku. To bardzo oryginalne i ciekawe kompozycje, z jednej strony sięgające epoki baroku, z drugiej, ukazujące już formę sonaty klasycznej. Celem pracy było zaprezentowanie fenomenu artystycznego zapomnianego przez minione dwieście lat drezdeńskiego kompozytora.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 30,00 zł
szt.

Nicholas Cook: Przewodnik po analizie muzycznej

Nicholas Cook: Przewodnik  po analizie muzycznej
Nicholas Cook: Przewodnik po analizie muzycznej

Wielokrotnie wznawiany w krajach anglojęzycznych Przewodnik po analizie muzycznej Nicholasa Cooka prezentuje kluczowe wiadomości na temat klasycznych już dla XX wieku metod analitycznych i na polskim gruncie jest pierwszym tego typu kompleksowym ujęciem. Po zwięzłym przedstawieniu tak zwanych „tradycyjnych” metod analizy formy i harmoniki, stanowiących punkt odniesienia dla porównań, autor omówił w sposób teoretyczno-krytyczny, a także na konkretnych przykładach, wszystkie ważniejsze metody analityczne II połowy XX wieku...

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 68,00 zł
szt.

Muzykolog wobec świadectw źródłowych i dokumentów

Muzykolog wobec świadectw źródłowych i dokumentów
Muzykolog wobec świadectw źródłowych i dokumentów

Księga pamiątkowa dedykowana Profesorowi Piotrowi Poźniakowi w 70. rocznicę urodzin

Dostępność: dostępny

Cena: 85,00 zł
szt.

Mirosław Płoski: Marcello di Capua – nadworny kompozytor księżnej Izabeli Lubomirskiej. Studium źródłoznawcze

Mirosław Płoski: Marcello di Capua – nadworny kompozytor księżnej Izabeli Lubomirskiej. Studium źródłoznawcze
Mirosław Płoski: Marcello di Capua – nadworny kompozytor księżnej Izabeli Lubomirskiej. Studium źródłoznawcze

Marcello di Capua, włoski kompozytor i librecista żyjący w drugiej połowie XVIII i na początku XIX wieku, to kompozytor obecnie niemal zapomniany. Za życia cieszył się znacznym rozgłosem, będąc prawdziwym luminarzem włoskiego teatru operowego okresu klasycyzmu. W historii kultury polskiej zapisał się jako wieloletni kapelmistrz księżnej Izabeli z Czartoryskich Lubomirskiej. Pozostając przez całe ćwierćwiecze w służbie tej wybitnej mecenaski sztuki, współtworzył i kształtował życie muzyczne Łańcuta - jednej z czołowych rezydencji magnackich w ówczesnej Europie.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 52,50 zł
szt.

Michał Momot: Katalog materiałów nutowych Orkiestry i Chóru PR i TV w Krakowie

Michał Momot: Katalog materiałów nutowych Orkiestry i Chóru PR i TV w Krakowie
Michał Momot: Katalog materiałów nutowych Orkiestry i Chóru PR i TV w Krakowie

Zbiór materiałów nutowych Orkiestry i Chóru PR i TV w Krakowie składa się z 920 teczek zawierających materiały nutowe i odzwierciedla repertuar krakowskiego zespołu z lat 50. i 60.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 28,00 zł
szt.

Michał Jaczyński: Recepcja twórczości Władysława Żeleńskiego w latach 1857–1939

Michał Jaczyński: Recepcja twórczości Władysława Żeleńskiego w latach 1857–1939
Michał Jaczyński: Recepcja twórczości Władysława Żeleńskiego w latach 1857–1939

Do dziś nie powstała żadna praca traktująca szerzej o recepcji twórczości Żeleńskiego, co jest swoistym paradoksem, jako że za życia Władysława Żeleńskiego pisano o nim bardzo wiele. W samym tylko czasopiśmiennictwie z lat 1857–1939 (wyłączając dzienniki) znaleźć można prawie 850 artykułów i wzmianek prasowych o kompozytorze, wliczając w to materiały napisane bądź autoryzowane przez niego samego (np. wywiady). Korpus owych źródeł, stanowiący podstawę niniejszego opracowania, należy traktować nie tylko jako zasób informacji o muzyce Żeleńskiego i jej społecznej recepcji, ale i nie mniej istotną podstawę relacji na temat dziejów polskiej krytyki muzycznej.

(Z autorskiego wstępu do książki)

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 42,00 zł
szt.

Marina Toffetti, Gabriele Taschetti (eds.): Contrafacta. Modes of Music Re-textualization in the Late Sixteenth and Seventeenth Century

Marina Toffetti, Gabriele Taschetti (eds.): Contrafacta. Modes of Music Re-textualization in the Late Sixteenth and Seventeenth Century
Marina Toffetti, Gabriele Taschetti (eds.): Contrafacta. Modes of Music Re-textualization in the Late Sixteenth and Seventeenth Century

The present volume offers a reflection on the phenomenon of the re-textualization of vocal music in the 16th and 17th century. Its main object of investigation is the contrafactum, an intertextual artifact par excellence that is studied here from multiple points of view.

Dostępność: dostępny

Wysyłka w: 5 dni

Cena: 90,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl