Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Practica musica tom 4: Jak realizować basso continuo
Dostępność: brak towaru
18,00 zł
Practica musica tom 3A: Muzyk doskonały
Dostępność: brak towaru
18,00 zł
Practica musica tom 2A: Jak skomponować Dramma per musica
Dostępność: brak towaru
24,00 zł
Practica musica tom 1A: Polemiki wokół Musica moderna
Dostępność: brak towaru
16,00 zł
Piotr Poźniak: Repertuar polskiej muzyki wokalnej w epoce Renesansu
Dostępność: brak towaru
18,00 zł
Piotr Poźniak: Muzyka XV-XVI wieku i pojęcie renesansu w historiografii muzycznej
Dostępność: brak towaru
12,00 zł
Muzykolog wobec dzieła muzycznego
Dostępność: brak towaru
25,00 zł
Muzyka jest zawsze współczesna. Studia dedykowane Profesor Alicji Jarzębskiej
Księga pamiątkowa dedykowana Profesor Alicji Jarzębskiej w 70. rocznicę urodzin
Dostępność: brak towaru
65,00 zł
Matthias Hermann: Analiza muzyki XX wieku. Zeszyt I: Atonalność i dodekafonia
Dostępność: brak towaru
20,00 zł
Mateusz Płomieński: O Śląską nutę. Kultura muzyczna Śląska w latach 1922-1937
Dostępność: brak towaru
16,00 zł
Maria Caraci Vela: Wprowadzenie do krytyki tekstu muzycznego
Dostępność: brak towaru
12,00 zł
Małgorzata Perkowska-Waszek (red.): Za kulisami wielkiej kariery. Paderewski w dziennikach i listach Sylwina i Anieli Strakaczów 1936-1937
Dostępność: brak towaru
22,00 zł
Maciej Gołąb: Józef Koffler
Dostępność: brak towaru
18,00 zł
Maciej Gołąb (red.): Przemiany stylu Chopina
Dostępność: brak towaru
13,00 zł
Lech Kozakiewicz: Podstawy techniki pianistycznej
Książka ta jest skierowana do uczniów szkół muzycznych, studentów i nauczycieli fortepianu, jak również do tych wszystkich, którzy chcieliby udoskonalić swój warsztat pianistyczny poprzez samokształcenie. Może okazać się przydatna zarówno dla osób rozpoczynających naukę, jak i dla tych wykonawców, którzy osiągnęli już biegłość, lecz posługują się nienaturalną techniką gry. Zawarte w niej informacje dotyczą czysto ruchowego aspektu sztuki pianistycznej.
Znaczenie techniki gry na fortepianie wynika z samej natury instrumentu, jego konstrukcji, bogactwa efektów brzmieniowych, jakie pozwala uzyskać, rodzaju dźwięku i sposobu jego wydobycia. W przypadku fortepianu wykonawca oddzielony jest od źródła dźwięku złożonym mechanizmem i nie ma z nim bezpośredniego kontaktu. Umiejętność gry nie jest związana bezpośrednio z umiejętnością panowania nad źródłem dźwięku (głos, instrumenty smyczkowe, dęte), lecz tylko pośrednio poprzez kontrolę nad mechanizmem, przy pomocy którego jest on wydobywany […].
Obserwując z zewnątrz spektakularne aspekty gry bardzo trudno jest dociec jej wewnętrznego mechanizmu. Przekonał się o tym każdy kto próbował „podejrzeć” sposób gry mistrza. W kontakcie ze sztuką Horowitza czy Volodosa rodzi się często pytanie, jak oni to robią? W książce tej chciałbym pokusić się o odpowiedź (chociaż po części) na to frapujące pytanie. (Ze wstępu Autora książki)
Dostępność: brak towaru
30,00 zł
John Harper: Formy i układ liturgii zachodniej od X do XVIII wieku
Dostępność: brak towaru
40,00 zł
Joanna Miklaszewska: Minimalizm w muzyce polskiej
Dostępność: brak towaru
35,00 zł
Jean-Jacques Eigeldinger (ed.): Fryderyk Chopin. Szkice do metody gry fortepianowej
Dostępność: brak towaru
55,00 zł