Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin zakupów

Poniższy regulamin dotyczy klientów indywidualnych. W sprawie zasad współpracy z księgarniami i hurtowniami prosimy o kontakt. Zasady współpracy z dotychczasowymi klientami instytucjonalnymi nie ulegają zmianie.

REGULAMIN ZAKUPÓW DLA ODBIORCÓW INDYWIDUALNYCH

§ 1. INFORMACJE OGÓLNE

1. Sklep internetowy (zwany dalej Sprzedawcą) prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Sprzedającym jest Musica Iagellonica Sp. z o.o., ul. Westerplatte 10, 31-033 Kraków, NIP: 6760075308, REGON: 350145204.

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta. Ceny nie zawierają kosztów dostawy (dostarczenia towaru do Klienta), które są określane odrębnie.

4. Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy paragony lub na życzenie kupującego faktury VAT.

5. Klient nabywający towary w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej powinien w trakcie składania zamówienia w zakładce „dane do faktury” podać swoją firmę, jej adres oraz numer identyfikacji do celów podatkowych (NIP). Sprzedawca może odmówić wystawienia faktury lub jej korekty w razie braku lub błędnego podania numeru NIP Klienta.

§ 2. KOSZTY

1. Koszty przesyłki krajowej i zagranicznej zależne są od całkowitej wagi zamówienia (dokładna kwota zostaje zawsze podana w momencie składania zamówienia). Określone zostały one w zakładce „Koszty przesyłki”, znajdującej się na stronie internetowej Wydawnictwa.

2. Przy zamówieniach krajowych o wartości przekraczającej 200 złotych (niezależnie od wagi i po uwzględnieniu wszelkich zniżek) koszt przesyłki ponosi Musica Iagellonica Sp. z o.o.

3. Koszty przesyłki zagranicznej zależnie są od całkowitej wagi zamówienia i kraju docelowego (dokładna kwota zostaje zawsze podana podane w momencie składania zamówienia). W przypadku przesyłki zagranicznej nie jest możliwa płatność za pobraniem – akceptujemy wyłącznie przedpłatę (kartą płatniczą lub przelewem na nasze konto bankowe).

§ 3. PRZESYŁKA

1. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem paczkomatów, firm kurierskich i Poczty Polskiej.

2. Książki wysyłamy dwa razy w tygodniu, po otrzymaniu przedpłaty lub potwierdzenia zamówienia za pobraniem. Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni od dnia wysłania. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu.

§ 4. PŁATNOŚĆ

1. Możliwe są następujące formy płatności:

  • Przedpłata za pomocą przelewu bankowego na nasze konto bankowe – numer konta zostanie przesłany e-mailem po dokonaniu zamówienia.
  • Przedpłata za pomocą szybkich przelewów. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A.
  • Przedpłata za pomocą PayPal.
  • Płatność za pobraniem – zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi, listonoszowi, na poczcie lub w paczkomacie.

2. Wszystkie informacje o płatności przesyłane są za pomocą bezpiecznego połączenia szyfrowanego SSL.

3. Autoryzacja karty kredytowej oraz wszystkie informacje o karcie przekazywane są bezpośrednio pomiędzy klientem oraz serwisem autoryzacyjnym PayPro S.A.

4. Termin dokonania przedpłaty za zamówione towary wynosi 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Nieuiszczenie płatności w tym terminie skutkuje anulowaniem zamówienia przez Sprzedawcę.

§ 5. ZWROT TOWARU I REKLAMACJE

1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, tj. dokonujący zakupów towarów niezwiązanych bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zarobkową, ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania lub daty jego doręczenia przez operatora pocztowego, kuriera lub odebrania z pczkomatu. Warunkiem jest przesłanie za pomocą poczty elektronicznej lub na adres wydawnictwa oświadczenia o odstąpieniu od umowy najpóźniej 14 dnia, licząc od daty otrzymania towaru lub daty doręczenia towaru przez operatora pocztowego lub kuriera. W ciągu kolejnych 14 dni kalendarzowych należy wysłać lub dostarczyć towar na adres Sprzedawcy w nienaruszonym stanie. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi klient. Oświadczenie o zwrocie towaru (odstąpieniu od umowy) Klient może złożyć na podstawie formularzu przedstawionego na końcu niniejszego regulaminu, jednak korzystanie ze wskazanego formularza nie jest obowiązkowe.

2. Zwrot kosztów towaru i kosztów przesyłki towaru do zamawiającego, jakie Klient poniósł, płacąc za zamówienie, w przypadku odstąpienia od umowy (§ 5. pkt 1 Regulaminu) zostanie dokonany niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany tym samym sposobem, jak wybrana przez klienta forma płatności przy składaniu zamówienia, chyba że klient składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy wskaże inny numer rachunku bankowego.

§ 5. GWARANCJA I NiEZGODNOŚC TOWARU Z UMOWĄ

1. Sprzedawca udziela gwarancji na sprzedawane towary.

2. W przypadku niezgodności towaru z umową (zamówieniem) lub wady towaru prosimy o kontakt e-mailowy (na adres biuro@mi.pl lub przez „Formularz kontaktowy”) lub telefoniczny (+48 600371813 lub +48 734123189). Ustosunkowujemy się do uwag klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności lub wad towaru.

3. Wady fabryczne powinny być zgłaszane w ciągu trzech miesięcy od daty otrzymania, wady powstałe podczas transportu – w ciągu 14 dni licząc od daty otrzymania towaru lub daty doręczenia towaru przez kuriera, operatora pocztowego lub odebrania z paczkomatu.

5. Po uwzględnieniu reklamacji będziemy prosili o przesłanie reklamowanego towaru ze wskazaniem jego wad za pośrednictwem kuriera, paczkomatu lub przesyłką poleconą Poczty Polskiej. Towar z wadami lub uszkodzony podczas transportu zostanie wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli nie istnieje możliwość wymiany, to gwarantujemy zwrot pieniędzy.

6. W przypadku niezgodności towaru z umową lub jego wad (§ 6. pkt 3 Regulaminu) klient otrzyma także zwrot kosztów, jakie poniósł przy odsyłaniu towaru. Pieniądze zostaną wpłacone na wskazane konto bankowe lub przesłane na adres klienta w ciągu 7 dniu od otrzymania zwróconego towaru.

§ 6. DANE OSOBOWE I POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. Administratorem danych osobowych jest Musica Iagellonica Sp. z o.o., ul. Westerplatte 10, 31-033 Kraków, NIP 6760075308, który będzie przetwarzał dane osobowe Klientów w celu realizacji państwa zamówienia w sklepie. Kontakt z Administratorem jest możliwy pod numerem telefonu: +48 600371813 lub za pod adresem e-mail: biuro@mi.pl.

2. Przetwarzane dane osobowe to w przypadku osób fizycznych: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres do wysyłki, numer telefonu i  adres mailowy, a w przypadku firm: nazwa, adres siedziby (ewentualnie dodatkowo adres do wysyłki), numer telefonu, adres mailowy i NIP.

3. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
- umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
- prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

4. Podstawą prawną przetwarzania danych jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

§ 7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient, składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje w momencie dokonania płatności (przedpłaty) lub odpowiednio w momencie e-mailowego potwierdzenia zamówienia w przypadku przesyłki pobraniowej.  

2. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

3. Kupując w naszym sklepie internetowym, klient udziela nam pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług w swoim imieniu z firmą kurierską, firmą-operatorem paczkomatów lub odpowiednio Pocztą Polską, celem przesłania za jej pośrednictwem zakupionego towaru.

4. Oprogramowanie Shoper zapisuje informacje w plikach cookies dotyczących obszarów:

  • informacje na temat sesji;
  • ostatnio oglądane produkty;
  • oddanie głosu w ankiecie.

 

WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

………………………………………………….

(miejscowość)                  (data)

………………………………………………….

(imię i nazwisko)

………………………………………………….

(adres)

Musica Iagellonica Sp. z o. o.

Ul. Westerplatte 10

31-033 Kraków

 

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

 

Zgodnie z § 6. pkt 1 Regulaminu sklepu Musica Iagellonica oraz ogólnymi zasadami prawa oświadczam, iż odstępuję od umowy sprzedaży ……………………………………………. (przedmiot sprzedaży) zawartej w dniu ……………………. . Wskazuję, iż wskutek odstąpienia od umowy, ta jest uważana za niezawartą, a strony są obowiązane do wzajemnego zwrotu świadczeń w stanie niezmienionym. Wobec powyższego wnoszę o zwrot zapłaconej przeze mnie ceny wraz z kosztami przesyłki towaru, jakie poniosłem, płacąc za zamówienie w wysokości …………………. zł w terminie do 7 dni od daty zwrócenia przez mnie przedmiotu sprzedaży. Zwrotu powyższej kwoty proszę dokonać na moje konto bankowe* …………………………………………………………… / na adres* ………………………………………………………. .

Niniejszym zwracam przedmiot sprzedaży w stanie niezmienionym** / Niniejszym oświadczam, iż przedmiot sprzedaży zostanie zwrócony*** / wysłany*** w ciągu 14 dni kalendarzowych.

 

………………………………………………….

(podpis)

* ** *** proszę wybrać odpowiednią opcję

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl